نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیرلو شخصا دستور خرید ژکو را داده بود

پیرلو شخصا دستور خرید ژکو را داده بود

زمان به سرعت می گذرد و یووه باید ادین ژکو را جذب کند، این مسئله را ملیک به خوبی می داند، این بار هم مانند همیشه از یووه دور میشود و به رم پاسخ مثبت خواهد داد تا فرصت بازی در کنار رونالدو را از دست دهد. زیرا یووه پیرلو تصمیم به خرید ژکو گرفته و به نظر میرسد این بازیکن برنده پیراهن شماره نه بیانکونری ست.

 

با این حال ملیک تمام تلاش خود را تا اخرین لحظه برای پیوستن به یووه کرد، حتی ناپولی را تهدید به فسخ قرارداد کرد تا راه یوونتوس را برای جذب اش هموارتر کند اما مشکلات یووه در کنار نظر مربی بانوی پیر او را یک بار دیگر از یوونتوس دور کرد هر چند که او می گوید شاید هنوز هم راهی باشد و امید خود را کاملا از دست نداده زیرا برخی رسانه ها از تماس تلفنی پاراتیچی با او، برخی دیگر تاکید به توافق با ژکو و در کنار آنان نیز چند خبرگار از حضور سوارز و نهایی شدن انتقال او می نویسند و در این سردرگی هواداران یووه می توان به این امید داشت که سرانجام یکی از این سه گزینه به طور صد در صد پیراهن شماره 9 بیانکونری را بر تن خواهد کرد.

 

با این حال، اکثر رسانه های ایتالیایی از توافق نهایی یوونتوس با ژکو خبر می دهند و مدعی شده اند که بازیکن تیم رم، طی ساعات آینده برای تست های پزشکی، وارد تورین می شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: